arrow_upward

Шукати бізнес-площа у всій Україна

Survey artikel

Нове опитування клієнтів: більші компанії вибирають гнучкі офіси

01
бер.
2017
Nadiya Dubyna
Поширена думка, що облаштовані офіси лише для фрилансерів та маленьких компаній, але й підприємства середнього розміру зацікавлені у гнучкості та багатьох перевагах, які вони можуть запропонувати.

Концепція гнучких офісів не є новою, вони вже зарекомендували себе як динамічне робоче середовище для підприємців, де можна гарантовано отримати послуги, які б інших умовах коштували дуже дорого для стартапів та маленьких команд.

Нові дані, зібрані MatchOffice через наше щорічне опитування клієнтів, вказують на те, що орендодавці пропонують все більше облаштованих офісів в оренду та стають все бажанішими для більших компаній.

У нашому опитуванні 2016 року ми дізнались у наших клієнтів, скільки їхніх працівників користуються гнучкими офісами. Ми були в захопленні від того, що частка компаній із 7-9 працівниками збільшилась аж на 160 %, а тих, у яких команда складається із 10 або більше людей, - на 54%. 

Дуже маленькі компанії із кількістю менше ніж 5 працівників все ще складають 92% користувачів офісних центрів, що вказує на орієнтацію ринку саме на таких клієнтів. Проте, зростання зацікавлення з боку більших компаній вплине на функціонування гнучких офісів та на послуги, які вони надають.

Ринкові зміни для облаштованих офісів

Джейкоб Дальхоф, генеральний директор MatchOffice, каже: "Зараз стало цілком прийнятним для більших компаній переїжджати в облаштовані офіси, що раніше практикувалось лише малими організаціями. Проте зараз це працює для всіх тих, які хочуть скористатись численними вигодами таких приміщень."

Переваги, які облаштовані офіси дарують більшим компаніям, різноманітні. Однією із важливих рис є те, що вони пропонують просторі переговорні кімнати наймачам на постійній основі, без додаткової оплати, або за потребою ситуативно, щоб компанії могли запрошувати своїх клієнтів на зустрічі.

Jakob Dalhoff"Більші компанії ймовірніше будуть проводити багато  важливих зустрічей зі своїми клієнтам, тому просторі та професійні переговорні кімнати, які доступні у багатьох офісних комплексах, є високим пріоритетом при виборі приміщень."

Фрилансери та штатні працівники у більших компаніях також можуть використовувати офісний простір та переговорні кімнати своїх роботодавців, що тільки підвищує попит на них в облаштованих офісах. Враховуючи те, що великі компанії часто наймають фрилансерів в короткий строк та не знають завчасно, яка офісна площа їм потрібна, облаштовані офіси дають ту гнучкість, яка відповідає ринковим вимогам.

Нетворкінг та поширення інформації

Оскільки облаштовані офіси побудовані на принципі коворкінгу та нетворкінгу, прихід туди більших компаній допоможе меншим, що прагнуть отримати доступ до інформації, потрібної їм для зростання і розвитку.

І справді, дані, які ми отримали через опитування 2016 року, вказують на те, що популярність спільних зручностей, таких як їдальні, лаунж-зони та загальні кухні, значно зросла, оскільки вони дають можливість клієнтам облаштованих офісів познайомитись зі своїми сусідами. Згідно із цьогорічним опитуванням, 20% клієнтів вказують, що такі можливості для нетворкінгу є основною причиною надати перевагу гнучкому офісу над традиційним варіантом.

Цього року компанія «Мерседес» зі Штутгарта винайняла простір у DesignOffices в Гамбургу, щоб їхній відділ маркетингу міг проводити там робочі зустрічі. Це дозволило їм фізично і концептуально вийти за рамки офісного простору, який вони б використовували за звичних обставин.

Для інших фірм, яким потрібні великі переговорні команди відносно рідко, скажімо, раз у місяць, можливо буде дешевше та простіше орендувати облаштовані офісні приміщення, ніж вести перемовини із власниками традиційних офісів щодо розширення площі.

Зміна оточення

Ми також з’ясували, що більші компанії, що використовують традиційний офісний простір ймовірніше будуть орендувати переговорні кімнати в офісному центрі: таким чином вони можуть змінити звичне оточення та стимулювати продуктивність. Залучення таких клієнтів на ринок облаштованих офісів значно підвищить їх популярність завдяки «сарафанному радіо», що й можна побачити у статистиці 2016 року.

Багато бізнес-центрів надають професійні послуги рецепції, що дає працівникам відчуття готелю, коли вони заходять у приміщення, та може також бути хорошим способом справити враження на клієнтів та створити продуктивну атмосферу для команди. 

Розкішні рецепції, кімнати відпочинку та їдальні, де пропонують справді високоякісну їжу, дають компанії, що орендує такий офіс, відчуття належності до бізнес-еліти. Одним із ключових висновків конференції з коворкінгу у Брюсселі є те, що відпочинок у лаунж-зонах - це особливий приємний досвід для працівників, що виходить за межі буденності офісного дня.  

 
Щ
асливі клієнти

Малі та середні підприємства (МСП) є «локомотивом» європейської економіки, із безпрецедентним рівнем інвестицій від таких організацій, як Європейський інвестиційний банк та Європейський інвестиційний фонд, що були зроблені у 2016 році. Цифри, які були оприлюднені одночасно із проведенням всесвітнього економічного форуму у Давосі, свідчать про те, що було інвестовано більше 33 мільярдів доларів у ЄС в 2016 році.

Облаштовані офіси - те місце, куди МПС підуть у майбутньому, оскільки вони прагнуть гнучких просторів, що можуть інтегрувати  високий рівень зростання та інвестицій, що зараз характеризують ринок.

Ці зміни на ринку офісних центрів відбуваються на фоні збільшення задоволеності споживачів, каже Джейкоб Дальхоф. Опитування 2016 року показує, що понад 60% клієнтів позитивно сприймають або дуже задоволені облаштованими офісами. 

Оскільки великі компанії розповсюджують інформацію, що облаштовані офіси є економічно доцільним та гнучким робочим середовищем, ми очікуємо, що статистичні дані наступного року покажуть більші прибутки”, - вважає він

Читайте повну версію опитування MatchOffice 2016

 Client survey

 

<< Подивитися всі новини