arrow_upward

Шукати бізнес-площа у всій Україна

Salestopfoto2

Максимальні продажі та задоволення клієнтів

05
січ.
2017
Nadiya Dubyna
Продажі - рушійна сила будь-якого бізнесу. Візьміть все під свій контроль, ознайомившись із нашими першокласними порадами, як досягнути максимуму у продажах.

Загальновідома річ, що максимізація продажів є найбільш важливою річчю для бізнесу. Та чи знаєте ви, що дзвінок, зроблений у межах 5 хвилин, у 100 раз збільшу ймовірність  подальшого контакту з клієнтом, ніж за 30 хвилин, а 50% всіх угод укладаються у перших 4 тижні?

Ми хочемо допомогти вам перетворити привабливу пропозицію на вебсайті у квітуче бізнес-середовище з щасливими клієнтами.


1: Початок продажу

Єспер Крауп Крістенсен, менеджер з продажів у MatchOffice, нагадує, що потрібно завжди зв'язатись із потенційним клієнтом одразу ж, коли ви отримуєте запит і він про вас ще пам'ятає. Подзвоніть  негайно, або про вас забудуть. Клієнт завжди закидає широку сітку, коли хоче зловити хороший офіс, то ж будьте тією рибкою, яка підпливе швидше за всіх.Jesper Sales Manager

У вашій корпоративній системі потенційні клієнти повинні реєструватись вручну або автоматично, а менеджер з продажів - діяти миттєво або в межах п'яти хвилин.

2: Встановлення зв'язку з клієнтом

Зв'яжіться з клієнтом телефоном і ніколи не просіть вибачення, що подзвонили. Ви пропонуєте клієнту послугу та спілкуєтесь з ним, щоб підібрати оптимальний варіант офісу.

Найважливіший крок - домовитись про те, щоб клієнт особисто прийшов подивитись на приміщення. Фото на сайті слугують для того, щоб отримати загальне уявлення про офіс.  ВР технології також  дозволяють здійснити тур в цифровому світі, проте особиста зустріч з клієнтом дозволить показати комерційні площі з найкращого боку та підвищити шанси на укладення угоди. Запропонуйте відвідати офіс у той же або наступний день, поки враження клієнта про приміщення ще свіжі.

3: Розкажіть про доступні опції  

Клієнт можливо захоче, щоб ви одразу озвучили вартість оренди, що може бути складно, якщо у вас, як і у багатьох провайдерів облаштованих офісів, є кілька цінових опцій.  Озвучте найнижчу вартість та домовтесь про особисту розмову, щоб детально розповісти про різні цінові варанти.

Єспер Крауп Крістенсен радить зажди ставити відкриті питання, коли ви обговорюєте опції з клієнтом. Все це для того, щоб розговорити його, оскільки легше продати продукт чи послугу людині, яка чітко висловлює свої побажання. Якщо ви будете домінувати в розмові, ви нічого не дізнаєтесь про клієнта. І навпаки, коли він озвучить свої потреби, ви досить швидко зрозумієте, чи зможе ваш продукт чи послуга їх задовольнити.

Зустріньтесь з клієнтом на своїй території. Люди довіряють тим, кому вони симпатизують - так ми влаштовані. Хорошою ідеєю налагодити контакт з клієнтом є використовувати однаковий підхід. Постарайтесь спілкуватись у схожій манері: якщо ви спілкуєтесь з людиною, що видається тихою та сором'язливою, важливо говорити тихішим голосом. 

4: Покажіть ваш офіс

Коли ви чітко зрозумієте потреби клієнта, проведіть для клієнта тур по приміщеннях в облаштованому офісі. Тут добре було б згадати інших орендарів, що також винаймають даний простір, особливо тих, що працюють у тій же ж галузі, що й компанія-клієнт.

Під час відвідин важливо описати та наголосити на всіх тих перевагах роботи в повністю обладнаному офісі, які можуть зацікавити клієнта; також ніколи не варто показувати більше, ніж 5 опцій. Коли ви закінчили тур, проведіть клієнта в переговорну кімнату та обговоріть цінові варіанти та спитайте, що йому сподобались із тих послуг, які ви можете запропонувати. 

5: Після туру

Після оглядин варто надіслати клієнту лист, щоб подякувати за візит. Зробіть це в той самий день, коли ви зустрічались, але будьте привітними та не тисніть на клієнта. Якщо ви не отримали відповіді на лист, подзвоніть клієнту наступного дня та спитайте, чи була в нього нагода подумати над вашою пропозицією. 

У той же час, дізнайтесь, чи має клієнт якісь запитання. Якщо він не зовсім упевнений, можливо, варто провести ще один тур. І, нарешті, спитайте клієнта, чи він зацікавлений в укладенні угоди, а тоді домовтесь про наступний крок - або ви надішлете клієнту пропозицію, або він вам пізніше зателефонує.

Дотримуйтесь цієї послідовності кроків, щоб клієнт відчув турботу протягом усього процесу вибору офісного приміщення, та щоб максимально збільшити свої шанси здійснити продаж. Зателефонуйте знову за 3-4 дні, а тоді за тиждень, допоки не отримаєте відповідь від клієнта. Якщо він сумнівається, спитайте, за яких умов він прийняв би вашу пропозицію. І тоді можливо запропонуйте якісь альтернативні рішення. 

Прочитайте більше про мистецтво продажів та отримайте корисні поради від  MatchOffice у нашому гіді з продажів тут.

<< Подивитися всі новини