arrow_upward

Шукати бізнес-площа у всій Україна

Hej 1

Як зробити так, щоб ваш профіль виділявся

27
жовт.
2016
Nadiya Dubyna
Ми бачили багато профілів офісних приміщень та допомогли укласти чимало угод. Ми знаємо, що працює, а що ні. Познайомтесь із нашими порадами, щоб оптимізувати свою присутність на matchoffice.com.ua
 1. Ретельно вибирайте фотографії

Зображення завжди в центрі уваги у будь-якому онлайн профілі. Як каже Каролін Леман-Нельсон, UI/UX дизайнер у MatchOffice, "доведено, що фото мають більший вплив на користувача, ніж текст, і цим знанням важливо скористатись, щоб показати ваші офісні приміщення із найбільш вигідного боку." 

Також варто звернути увагу на те, які саме зображення ви використовуєте. Вони повинні бути високої якості, показувати перспективу, включати близький та далекий план, щоб вдало продемонструвати різноманітні характеристики вашого офісу.

Корисно також, щоб на фото були люди. Ваші потенційні клієнти можуть асоціювати себе із працівниками на фото, і демонстрація того, як офіс використовується, - хороший спосіб  стимулювати їхню уяву. Ви ж не хочете справити враження, що ваше приміщення - необжитий холодний простір.

Ми рекомендуємо, щоб ви додали фото всього офісного центру, а не лише кухні та однієї кімнати. Скористайтесь послугами професійного фотографа, щоб отримати якісні зображення.


2. Опис, який дозволить гідно оцінити ваш офіс.

"Загалом виглядає гарно. Але чому мені варто віддати гроші за це?" - ось питання, яке ви повинні поставити, а опис у вашому профілі - дати на нього відповідь. Офіс має бути не тільки естетичним, але й функціональним, так щоб потенційні клієнти одразу зрозуміли, які корисні характеристики ви можете їм запропонувати. 

Яку цінність ви можете створити для бізнесу клієнта? Це креативний робочий простір? Тут проводяться круті заходи, є оригінальна концепція та можливість розширити соціальну та професійну мережу чи ще щось?

Ось де ви можете передати атмосферу у ваших офісах. Не використовуйте текст у профілі, щоб просто перелічити всі зручності, які доступні у ваших облаштованих офісах. Для цього краще вибрати відповідні опції в "Зручностях", щоб клієнтам зрештою не довелось перечитувати одну і ту ж інформацію двічі.   

Це зовсім не означає, що вам потрібно писати якийсь довгий текст, - сконцентруйтесь на якості, а не на кількості.

3. Детально опишіть локацію

Локація відігріє вирішальну роль при виборі офісу. Орендарів дуже турбує, наскільки близько ваші офісні приміщення знаходяться від великих транспортних розв'язок, кафе чи супермаркетів, щоб пообідати, чи кав'ярень, щоб підсолодити там понеділковий ранок перед роботою.

Наша порада - опишіть місцевість та вкажіть, де саме ваша комерційна нерухомість. На нашому вебсайті є функція розміщення на карті, тому клієнти одразу зможуть зорієнтуватись, в якій точці міста знаходиться офіс. Вам лише потрібно описати, чому оренда саме в цьому районі - хороша ідея. 


4. Завжди оновлюйте свій профіль

Інколи ви хочете змінити щось в своєму офісі. Новизна - це чудово, але надзвичайно важливо, щоб ці зміни були показані у вашому профілі. Якщо вони стосуються дизайну чи планування, ми дуже радимо оновити фото та опис у профілі, щоб клієнти були проінформовані.

Текст та фото повинні давати уявлення про приміщення, яким воно є у даний момент. Ваша мета - щоб клієнти були вражені, коли прийдуть в офіс, а не здивовані через те, що він не збігається з їхніми очікуваннями. 

<< Подивитися всі новини