arrow_upward

Шукати бізнес-площа у всій Україна

Mo streetview

Цифровий інструмент майбутнього

15
серп.
2017
Nadiya Dubyna
Магазини та шоу-руми запрошують користувачів у віртуальні тури від Google.

Найбільша у світі пошукова система вже десять років дозволяє досліджувати алеї, вулиці та міські простори за допомогою Google Street View.

Завдяки навігаційним стрілкам та 360-градусним фото користувачі можуть детально роздивитись практично будь-яке місце у світі, де б вони не були, та отримати реалістичне відчуття фізичної присутності. 

Все більше і більше магазинів, шоу-румів та ресторанів почали пропонувати своїм клієнтам "живі" тривимірні тури по своїх приміщеннях. Це найновіший та найбільш передовий інструмент цифрового маркетингу. 

Інноваційний онлайн маркетинг 

Віртуальні тури дають потенційним клієнтам можливість на власні оці побачити якесь місце, так наче вони прийшли туди особисто.

Це дозволяє магазинам вигідно презентувати всій бізнес та продукти не лише тим людям, які проходять поруч чи зазирають у вітрину, але й всім зацікавленим у будь-якому куточку світу.

“Це новаторський спосіб показати свої товари, затишний шоурум чи розкішний декор, та водночас продемонструвати, що ваш бізнес - в цифровому тренді", - каже Анн-Катрін Утзон, менеджер з піару та комунікацій у компанії MatchOffice, що також створює віртуальні тури для своїх клієнтів.

“Ми також можемо спостерігати, що все більше компаній використовують віртуальні тури на своїх маркетингових каналах - веб-сторінках та у соціальних мережах, щоб збільшити обізнаність про власний бренд та зміцнити його.  

“Віртуальні тури автоматично додаються на різноманітних платформах Google: Google +, Google Maps та Google Street View.

Цифрова присутність

Однією з компаній, котрі скористались перевагами цієї технології, є титулований норвезький ювелірний бренд BJØRG Jewellery, котрий нещодавно відкрив концептуальний магазин та шоурум у Копенгагені.  

“Використання Google Street View було очевидним вибором, коли мова зайшла про те, щоб донести більше інформації та викликати зацікавленість до наших магазинів у потенційних клієнтів. Вони прикрашені унікальними інсталяціями з кінського волосу, кристалів та гіпсових скульптур у формі рук."

“Таким чином віртуальний тур поєднує наш фізичний простір із цифровим всесвітом та присутністю",  - каже Єнс Колд, директор з розвитку бренду та стратегій цифрового маркетингу у BJØRG Jewellery. 

Завдяки віртуальному туру покращилась видимість бренду у Google, додає він, а це яскравий месидж нашим партнерам по бізнесу та клієнтам, що BJØRG Jewellery - це компанія із цифровою ментальністю.  

Старший SEO спеціаліст у Group M, Крістіан Хойбо Мьоллер, припускає, що віртуальні тури можуть мати дуже позитивний вплив на оптимізацію у пошукових мережах та ранжування (місце у результатах пошуку) компанії на Google. 

“Це не те що може підняти вас на чільні позиції у Google, але дуже ймовірно підвищить видимість сайту, особливо зараз, коли Google звертає величезну увагу на користувацький досвід та користувацькі критерії”,  - каже він. 

Читайте більше про Google Street View:  
Google Street View
Why you should consider marketing via Google Street View Trusted

<< Подивитися всі новини