arrow_upward

Шукати бізнес-площа у всій Україна

C0ebe8ada6

Міленіали: Дизайн робочого простору важливіший ніж заробітна платня

12
вер.
2017
Nadiya Dubyna
Сучасний дизайн офісів має за мету створити середовище для нетворкінгу, де люди можуть налагодити контакт. Як ми спілкуємось? Які можливості дає нам обмін досвідом та знаннями? Такі питання ставить Гітте Андерсен - директор з глобального розвитку та дизайну робочих просторів у SIGNAL.
12
вер.
2017
Nadiya Dubyna

"Сьогодні хороший дизайн офісів все частіше базується на нетворкінгу, взаємодії та радості від роботи завдяки супер креативному, "смачному" та естетичному інтер'єру.  

Ще десятиріччя тому ми обговорювали сприятливе акустичне середовище, клімат у приміщенні, достатнє освітлення та інше як фактори гігієни праці. Я б не сказала, що вони втратили свою важливість, але зараз ми піднялись на значно вищий рівень." 

Це висловлювання Гітте Андерсен, директора з глобального розвитку та дизайну робочих просторів у SIGNAL, взяте з актуального інтерв'ю для журналу SKANSKA Magazine.

Маючи багаторічний досвід у галузі облаштування та дизайну робочого простору, та його стратегічного використання для підвищення ефективності та продуктивності праці, вона вважає, що фокусуватись лише на плануванні площі - справа минула. Час підняти планку і подивитись вперед. 

WOW фактор

"Недавнє дослідження у Сполучених Штатах показало: приблизно 70 відсотків міленіалів - молодого покоління, народженого між 1980 та 2000 роками, що зараз виходить на ринок праці, вважають, що дизайн робочого простору важливіший, ніж заробітна платня. 

Схожа статистика каже нам: шість з десяти працівників вважають, що середовище, яке надихає, є найбільш важливим  для повного розкриття їхнього потенціалу. Дизайн робочого місця має ключове значення для якості виконання завдань",  - зазначає Гітте Андерсен.  

Естетика є ключовим словом для досвіченого данського дизайнера офісних просторів, коли вона починає створювати нові робочі місця  - незалежно від того, який тип робочих процесів повинен підтримувати її дизайн. 

"Ми всі хочемо відчути "WOW фактор" на своєму робочому місці, коли ми приходимо зранку в офіс. Всім відоме це радісне відчуття, коли заходиш в кімнату, де приємно працювати. Але більшості також доводилось побувати у приміщеннях, з яких хочеться просто вибігти.  

В обидвох випадках ми маємо справу із прикладами дизайну робочого середовища - яка ж між ними принципова різниця?  

Відповідь - люди та естетика простору. А також той факт, що в останньому випадку офіс не сприяє злагодженим робочим процесам протягом дня", - додає Гітте Андерсен.  

 

Конфлікти змін  

Вона знає напевне, що конфлікти, коли керівництво хоче змінити фізичний простір для покращення ефективності та кооперації, обов'язково виникнуть.  

"Коли працівники дізнаються про це, вони миттєво "остигають". Тоді всі "приростають" до звичного робочого місця, яке вони ще вчора вважали просто жахливим, через страх невідомих змін  завтрашнього дня.  

Люди опираються змінам, хоча вони можуть забезпечити їх роботою у майбутньому", - каже Гітте Андерсен. 

"З іншого боку, керівники іноді забувають про важливість неформальних зон, де працівники можуть спонтанно зустрітись протягом дня, поспілкуватись та обмінятись знаннями. 

Саме тут зменшується час, який в компанії витрачають на формальні зустрічі, оскільки працівники мають прямий доступ до своїх колег.  

У цих зонах народжується певна культура, оскільки тут можна поспілкуватись у розслабленій атмосфері, наприклад, у маленькому кафе, де колеги можуть зібратись та обговорити щось. 

Непросте завдання полягає в тому, щоб створити такі "острівці" по всій вашій організації, де будуть відбуватись дружні зустрічі та народжуватись міждисциплінарні ініціативи."

Простори для нетворкінгу 

Гітте Андерсен наголошує на тому, що метою офісного дизайну є виявити потреби компанію ще перед тим, як придумати рішення та побудувати фізичні структури для втілення професійних стратегій.  

"Почніть з того, що спитайте керівників організації, які покращення вони планують, щоб збільшити свою успішність на ринку. Саме від цих ідей варто відштовхуватись. 

Окрім цього, вам потрібно виявити, які типи просторового дизайну будуть сприяти та стимулювати певний тип поведінки. І з цієї точки ви можете починати працювати з простором як з стратегічним інструментом для збільшення продуктивності. 

Це безсумнівний критерій успішності, коли працівники обирають офіс за його здатність підтримувати їхнє професійне товариство та стимулювати співпрацю між колегами.  

Основним завданням є створити простори для нетворкінгу, де люди можуть знайти спільні теми для розмов: як вони працюють разом у своїх мережах, які варіанти існують для навчання та обміну знаннями, а також які можливості є для того, щоб перейняти досвід у колег-професіоналів. Це ті чинники, про які ми мусимо подбати", - наголошує Гітте Андерсен. 

Читайте більше:

Servicefutures.com: Strategic workplace management - the key to unlocking competitiveness
Workspacedesign.co.uk: How the workspace has evolved in the last 20 years
SmallBusiness.co.uk: Half of office workers are unproductive due to poor workspace  

<< Подивитися всі новини