arrow_upward

Шукати бізнес-площа у всій Україна

7ae60481c3

Оптимізація пошуку у 2016

06
жовт.
2016
Nadiya Dubyna
Ми порозмовляли з SEO консультантом MatchOffice Крістіаном Мьолером та отримали найактуальніші поради як бути на перших позиціях у безжальному світі інтернет- браузингу.
06
жовт.
2016
Nadiya Dubyna

У світі бізнесу, який зараз значною мірою перемістився онлайн, та в якому потенційні клієнти першим ділом тягнуться за своїми айфонами чи клавіатурою, щоб отримати відповідь на будь-яке запитання чи знайти якийсь продукт, SEO (пошукова оптимізація) може відігравати вирішальну роль для комерційного успіху.

SEO, кажучи простими словами, це спроба компаній познайомити клієнтів, що можуть бути зацікавлені у їхніх послугах, зі своїм вебсайтом, шляхом зіставлення пошукових намірів користувачів інтернету із власним онлайн маркетингом. Ось найгарячіші рекомендації як зробити ваш вебсайт першим, на який клікнуть щасливі споживачі. 

Ми порозмовляли з SEO консультантом  MatchOffice Крістіаном Хойбо та отримали найактуальніші поради.

1. Намір користувача  - архіважливий.

Надто часто буває, що SEO здається спробою заманити клієнтів, які можуть зовсім в цьому бути не зацікавлені, та заробити на цьому гроші на їхніх кліках. Але люди здійснюють пошук в інтернеті з певним наміром, тому мета хорошої оптимізації повинна бути заволодіти інтересом тих потенційних клієнтів, для яких ця інформація є найбільш потрібною.     

"Успіх  SEO полягає в не в тому, щоб отримати побільше кліків, а щоб відреагувати на намір споживача та утримати його на вашому сайті", - каже Крістіан.Senior SEO Specialist

"Клік на сайт, після якого користувач одразу повертається  до результатів пошуку, це те ж саме, що жодних кліків - і загалом має дуже негативний вплив."

2. Ключові слова - це минуле  SEO

Всі, хто читав хоть щось про SEO, зациклені на ключових словах. Раніше вони були хребтом хорошої оптимізації, а алгоритми пошукових систем базувались на тому, щоб знайти пошукові слова користувачів у фразах веб-текстів.
Але зараз, каже Крістіан, "Google розуміє краще ніж будь-коли раніше, що ви маєте на увазі, коли робите пошуковий запит." Найновіші алгоритми використовують пов'язані ключові слова із ваших попередніх пошуків, щоб "дізнатись" чого люди насправді хочуть. 

"Наприклад, якщо б я шукав "хороші подарунки на день народження", а за хвилину почав шукати карту, то Google, мабуть, зрозумів би, що я шукаю подарункову карту і показав би мені відповідні результати."  

3. Взаємодія із користувачем онлайн - ключ до успіху SEO

Це може звучати як щось само собою зрозуміле, але забезпечення того, щоб перебування на вашому вебсайті було справді  корисним та приємним для відвідувачів, - найкращий спосіб збільшити його ефективність.

"Чим більш оригінальний та цікавий контент ви пропонуєте, тим краще. Хоча висока кількість кліків - це добре для статистики, якщо контент нудний і  люди залишають ваш сайт незадоволені, тоді ключові слова та все це чаклунство із пошуковими системами навряд чи щось змінить на краще."

"Люди діляться тільки тими речами, які, на їх думку, можуть принести радість й іншим. "

4. Довше читається краще

"Загалом довші тексти працюють краще в пошуковій оптимізації, ніж короткі", - каже Крістіан.

"Розбивши контент на блоки із підзаголовками, ви спрощуєте навігацію для користувачів, і вони можуть легко знайти потрібну інформацію, а також не будуть нудитись і повертатись назад до результатів пошуку чи до своєї стрічки новин."

На багатьох сайтах ідеальна довжина статті - від 1200 до 1500 слів.

5. Запустіть мобільну версію

Це звичайно залежить від послуги та продукту, які ви пропонуєте, але споживачі, можливо, більш схильні шукати вас на мобільному телефоні. І якщо це ваш випадок (чи навіть якщо й ні!), варто зробити ваш контент зручним для пошуку на інших приладах, так само як і на настільних ПК. Зробити так, щоб в Google був легкий доступ та розуміння наповнення сайту у мобільній версії - непроста справа, але надзвичайно важлива для завоювання цієї величезної порції інтернет-ринку. 

"Понад 2 роки тому, у 2014, кількість переглядів інтернет сторінок на мобільних пристроях стала більшою, ніж на настільних. Тому не проводити пошукову оптимізацію для мобільних пристроїв - це абсурдний метод онлайн маркетингу."

6. Використовуйте візуальні засоби, щоб вразити та втримати

Перше, що впадає в око потенційним клієнтам - зображення, яке супроводжує текст. І вони одразу розуміють, хто полінувався та використав стокові картинки, щоб просто заповнити простір, а хто постарався та додав цікаву та оригінальні графіку чи фото, щоб проілюструвати свої ідеї. Останні згенерують набагато більше трафіку, порадують та зацікавлять своїх клієнтів та відвідувачів. 

"Сконцентруйтесь на своїй аудиторії. Ви самі хотіли б прочитати статтю із фото 100х100 пікселів, яка мало вас стосується та з клік-приманками? І відвідувачі вашого сайту теж не хочуть." 

Читайте більше про пошукову оптимізацію:

American Marketing Association: Six SEO rules for 2016
Entrepreneur: Here's what really matters for SEO in 2016
Marketing Zen: Social media Optimization - 10 important factors for 2016 

<< Подивитися всі новини