arrow_upward

Шукати бізнес-площа у всій Україна

Caro

MatchOffice запускає нові локальні сайти

22
бер.
2016
Nadiya Dubyna
Протягом останніх кількох місяців компанія MatchOffice запустила веб-сайти в шістьох країнах для того, щоб і орендарі, і орендодавці отримали додаткові вигоди.
22
бер.
2016
Nadiya Dubyna

За останні чотири місяці MatchOffice презентували новісінькі вебсайти в Данії, Швеції, Норвегії, Іспанії, Польщі та Фінляндії. До кінця цього року всі сайти в інших країнах перейдуть на оновлену платформу.

"Новий вебсайт MatchOffice дозволить нашим партнерам рекламувати свої облаштовані офіси за допомогою більш сучасного та дружнього до користувачів інтерфейсу із вищою якістю зображень. З покращеним користувацьким інтерфейсом та більш досконалими функціями пошуку, сайт привабить більше потенційних клієнтів для наших партнерів", -каже Хауке Хаас, консультант MatchOffice.  Hauke Haas, MatchOffice

Клієнти можуть шукати за містом, районом, назвою вулиці, назвою будівлі чи адресою, щоб знайти облаштований офіс, який задовольнить усі їхні специфічні особисті потреби.

Протягом 2016 MatchOffice також запустить новий адміністративний сайт для наших партнерів, який дозволить простіше оновлювати та керувати інформацією про їхні офіси та дасть доступ до цінних даних про користувачів.

 

Сучасний та індивідуальний підхід.

Основною метою запровадження нової платформи було застосування більш індивідуального та дружнього до користувачів підходу.

"Ми прагнемо покращити сервіс для користувачів на наших нових сайтах. З думкою про це, ми додали функцію чату, а також локальні телефонний номер та електронну адресу. Наші клієнти повинні відчувати нашу присутність, і це є однією з причин, чому ми на наших вебсайтах представляємо їм всіх членів нашої команди", - каже Хауке Хаас.

Окрім працівників із Норвегії, Швеції та Польщі, минулого року ми найняли спеціалістів у Норвегії, Швеції та Польщі. Таким чином ми можемо надати підтримку клієнтам у різних країнах на їхній рідній мові, що зробить користування сайтом комфортнішим. Це є частиною нашої поточної програми розширення штату, за якою ми продовжуємо шукати нових працівників зі знанням певних мов. 

Наш сайт показує, якими ми прагнемо бути - інноваційними, професійними, зорієнтованими на клієнта та із прозорою політикою.

Більше цінності  з кращим користувацьким інтерфейсом

Щоб продемонструвати цей принцип онлайн, минулого року ми найняли нового UX/UI дизайнера - Каролін Леман Нельсон.

Caroline LehmannЇЇ завданням є те, щоб зробити пошук інформації, яку потребують наші користувачі, легким та зручним на наших сайтах. "Це тривала та складна процедура - оптимізувати користувацький інтерфейс, щоб збільшити відсоток конверсії та кількість клієнтів, які укладають угоду оренди. Проте, з часом це створить велику цінність для користувачів, клієнтів та нашого бізнесу.

Цей процес потребує постійного спостереження за тим, як люди взаємодіють з нашим вебсайтом, використовуючи різні функції тестування. Це є нашим основним фокусом цього року. Ми також прагнемо покращити досвід використання сайту MatchOffice на мобільних пристроях, оскільки ця технологія надзвичайно швидко розвивається та має все більше значення для наших потенційних клієнтів"', - каже Каролін Нельсон.

Щоб втілити в життя нове бачення Каролін, MatchOffice найняли команду штатних веб-розробників. Цей крок від аутсорсингу до внутрішньої команди означає, що зміни можуть впроваджуватись дуже швидко, а якщо трапиться якась помилка, ми можемо миттєво зреагувати.

 

<< Подивитися всі новини