Що Ви здаєте в оренду?

Ми пропонуємо різні моделі оплати залежно від виду нерухомості, яку Ви хочете здати в оренду. Тому, оберіть, будь ласка, вид нерухомості нижче або прокрутіть далі по сторінці. Якщо у Вас є об'єкти нерухомості в обох категоріях, потрібно вибрати модель оплати для кожної категорії окремо.

Бізнес-центр, коворкінг, чи офісні приміщення

Ви можете обрати одну з чотирьох моделей оплати за комерційні приміщення, яка Вам найбільше підходить

Подивитись ціни

BASIC
БЕЗКОШТОВНО
до 2026

конференц-зали

Ми пропонуємо дві моделі оплати на річній основі: Basic та Premium. Реєстрація конференц-залів з пакетом Basic є безкоштовною до 2026 року.

Подивитись ціни

Деякі компанії, які орендували приміщення через MatchOffice

ProvidersProviders
Thomas Munk
Thomas Munk

Директор з продажу, Regus

"Ми співпрацюємо з Lokalbasen.dk і MatchOffice і робимо це вже багато років. Це зручні платформи, на яких легко налаштувати та підтримувати оголошення. Особливо важливим аспектом співпраці є можливість тісного діалогу про виклики та можливості. Команда завжди чуйно реагує на зміни та відкрита нових ідей. Ми задоволені співпрацею."

Henriette Holm Stahlhut
Henriette Holm Stahlhut

Голова відділу, DEAS

"MatchOffice - цінне доповнення до нашої традиційної реклами, і протягом кількох минулих років ми отримали чимало релевантних запитів, результатом чого стало підписання кількох договорів оренди."

Ninna Therkelsen
Ninna Therkelsen

Керівник відділу оренди, НРЕП

"Ми дуже задоволені співпрацею з MatchOffice з кількох причин. Наші локації чудово представлені на сайті, де також є легкий та зрозумілий пошук. Також, ця компанія надає чудовий сервіс. Команда, яка стоїть за нею, надзвичайно клієнтоорієнтована та допомагає, коли ви, як орендодавець, самостійно розробляєте системи, які потрібно пов’язувати з рекламою на MatchOffice. Ми - дуже щасливий клієнт."

Thomas Munk
Thomas Munk

Директор з продажу, Regus

"Ми співпрацюємо з Lokalbasen.dk і MatchOffice і робимо це вже багато років. Це зручні платформи, на яких легко налаштувати та підтримувати оголошення. Особливо важливим аспектом співпраці є можливість тісного діалогу про виклики та можливості. Команда завжди чуйно реагує на зміни та відкрита нових ідей. Ми задоволені співпрацею."

Henriette Holm Stahlhut
Henriette Holm Stahlhut

Голова відділу, DEAS

"MatchOffice - цінне доповнення до нашої традиційної реклами, і протягом кількох минулих років ми отримали чимало релевантних запитів, результатом чого стало підписання кількох договорів оренди."

Ninna Therkelsen
Ninna Therkelsen

Керівник відділу оренди, НРЕП

"Ми дуже задоволені співпрацею з MatchOffice з кількох причин. Наші локації чудово представлені на сайті, де також є легкий та зрозумілий пошук. Також, ця компанія надає чудовий сервіс. Команда, яка стоїть за нею, надзвичайно клієнтоорієнтована та допомагає, коли ви, як орендодавець, самостійно розробляєте системи, які потрібно пов’язувати з рекламою на MatchOffice. Ми - дуже щасливий клієнт."

Jakob Dalhoff
Jakob Dalhoff

CEO, MatchOffice

jd@matchoffice.com

“На сьогодні ми співпрацюємо приблизно з 2500 гнучких робочих просторів, компаній, що займаються нерухомістю, та власників по всьому світу. З 2009 року ми із задоволенням щороку допомагаємо більш ніж 2000 клієнтів знайти приміщення в оренду та приносимо вигоду нашим орендодавцям.”

Logo
Якщо у Вас є запитання, будь ласка, зв'яжіться з нами:
Години роботи:

понеділок - п'ятниця: 09:00-17:00

Які переваги Ви отримаєте, вибравши правильну модель оплати?

1Фіксована ціна за рекламу

З "фіксованою ціною за рекламу" Вам не потрібно думати про те, скільки Ваших приміщень вже здано в оренду. Ви сплачуєте фіксовану ставку за рекламу, що дає Вам постійний потік потенційних клієнтів. Це дозволяє зосередитися на тому, що важливо. Модель дійсна тільки для конференц-залів, коворкінгів та віртуальних офісів.

2Декілька конференц-залів

Якщо у Вас є кілька конференц-залів за однією адресою, Ви сплачуєте лише за одне оголошення. Кожний конференц-зал буде показуватись як окреме оголошення. Це зекономить Ваші гроші та дозволить нашим користувачам знайти ідеальний для себе варіант.

3Контактна інформація та логотип

Коли у Ваших оголошеннях показується контактна інформація та логотип, потенційні орендарі можуть легко зв'язатись з Вами. Таким чином можна швидше здати приміщення в оренду. Також, показуючи клієнтам свою ідентичність та даючи можливість зв'язатись напряму, Ви збільшуєте цінність Вашого бренду.

4Висока позиція у переліку

Топова позиція у переліку нерухомості створює кращу видимість для Ваших пропозицій та збільшує ймовірність перегляду. Це призводить до зростання релевантних запитів та пришвидшує здачу в оренду. Як показує наша статистика, позиція на початку списку дає значно більше переглядів та потенційних клієнтів.

5Комісійна винагорода

З моделлю no cure – no pay Ви сплачуєте лише тоді, коли ми знаходимо нового орендаря для Вас. Це дає можливість безкоштовно рекламувати Ваше приміщення аж доки воно не буде здане в оренду. Якщо Ви знаходите орендаря в іншому місці, Ви не сплачуєте нам комісійну винагороду.

6Лише один рахунок

Ми надсилаємо Вам єдиний рахунок перед початком обраного Вами періоду оплати щомісяця, кожних півроку або раз у рік. Це означає, що Ви отримаєте єдиний рахунок, незалежно від кількості локацій. Це економить час та спрощує процес пошуку орендарів для Ваших приміщень.

7Кампанії Instagram

Завдяки нашому ретельному таргетингу, реклама в Instagram легко допоможе Вам досягти правильної цільової аудиторії. Ваша комерційна нерухомість буде представлена тисячам перспективних бізнес-орендарів по всьому світу. Користайтесь з величезного потенціалу соціальних медіа разом з нами, щоб прискорити процес оренди.

8Кампанії у Facebook

Ми привертаємо увагу до Ваших приміщень через рекламу у Facebook. Вона націлена безпосередньо на тих користувачів, яких може зацікавити саме Ваша нерухомість. Це означає більше переглядів, релевантних запитів та потенційно швидша здача в оренду.

9Безкоштовні оголошення

Обравши модель оплати no cure - no pay, можна створювати оголошення, що відповідають Вашим потребам, абсолютно безкоштовно. Немає додаткових витрат на рекламу, оскільки оплата відбувається лише коли Ви знаходите орендаря через наш сайт. Таким чином Ви отримуєте максимальне охоплення за визначену ціну.

10Зберігання даних

При реєстрації, замовленні інформації чи коли Ви зв'язуєтесь із MatchOffice, ми просимо ввести такі персональні дані як ім'я, e-mail та телефонний номер. Ви не зобов'язані надавати ці дані. Проте, у такому випадку MatchOffice не завжди зможе надати Вам запитувані продукти, послуги та інформацію.

11Відвідувачі нашого сайту

Користувачі сайту MatchOffice шукають вільні приміщення для бізнесу, і наша мета забезпечити максимальний збіг між потребами потенційних орендарів та Вашою пропозицією як провайдера. Ми постійно працюємо над збільшенням кількості відвідувачів, щоб знайти для Вас якомога більше потенційних клієнтів.

12Швидкий результат

MatchOffice - один із ключових гравців на глобальному ринку комерційної нерухомості. Ми - незалежний портал, де всі бізнес-центри зібрані в одному місці, що спрощує пошук офісних приміщень для потенційних орендарів. Ми співпрацюємо із найбільшими комерційними центрами у світі.

1Фіксована ціна за рекламу

З "фіксованою ціною за рекламу" Вам не потрібно думати про те, скільки Ваших приміщень вже здано в оренду. Ви сплачуєте фіксовану ставку за рекламу, що дає Вам постійний потік потенційних клієнтів. Це дозволяє зосередитися на тому, що важливо. Модель дійсна тільки для конференц-залів, коворкінгів та віртуальних офісів.

2Декілька конференц-залів

Якщо у Вас є кілька конференц-залів за однією адресою, Ви сплачуєте лише за одне оголошення. Кожний конференц-зал буде показуватись як окреме оголошення. Це зекономить Ваші гроші та дозволить нашим користувачам знайти ідеальний для себе варіант.

3Контактна інформація та логотип

Коли у Ваших оголошеннях показується контактна інформація та логотип, потенційні орендарі можуть легко зв'язатись з Вами. Таким чином можна швидше здати приміщення в оренду. Також, показуючи клієнтам свою ідентичність та даючи можливість зв'язатись напряму, Ви збільшуєте цінність Вашого бренду.

4Висока позиція у переліку

Топова позиція у переліку нерухомості створює кращу видимість для Ваших пропозицій та збільшує ймовірність перегляду. Це призводить до зростання релевантних запитів та пришвидшує здачу в оренду. Як показує наша статистика, позиція на початку списку дає значно більше переглядів та потенційних клієнтів.

5Комісійна винагорода

З моделлю no cure – no pay Ви сплачуєте лише тоді, коли ми знаходимо нового орендаря для Вас. Це дає можливість безкоштовно рекламувати Ваше приміщення аж доки воно не буде здане в оренду. Якщо Ви знаходите орендаря в іншому місці, Ви не сплачуєте нам комісійну винагороду.

6Лише один рахунок

Ми надсилаємо Вам єдиний рахунок перед початком обраного Вами періоду оплати щомісяця, кожних півроку або раз у рік. Це означає, що Ви отримаєте єдиний рахунок, незалежно від кількості локацій. Це економить час та спрощує процес пошуку орендарів для Ваших приміщень.

7Кампанії Instagram

Завдяки нашому ретельному таргетингу, реклама в Instagram легко допоможе Вам досягти правильної цільової аудиторії. Ваша комерційна нерухомість буде представлена тисячам перспективних бізнес-орендарів по всьому світу. Користайтесь з величезного потенціалу соціальних медіа разом з нами, щоб прискорити процес оренди.

8Кампанії у Facebook

Ми привертаємо увагу до Ваших приміщень через рекламу у Facebook. Вона націлена безпосередньо на тих користувачів, яких може зацікавити саме Ваша нерухомість. Це означає більше переглядів, релевантних запитів та потенційно швидша здача в оренду.

9Безкоштовні оголошення

Обравши модель оплати no cure - no pay, можна створювати оголошення, що відповідають Вашим потребам, абсолютно безкоштовно. Немає додаткових витрат на рекламу, оскільки оплата відбувається лише коли Ви знаходите орендаря через наш сайт. Таким чином Ви отримуєте максимальне охоплення за визначену ціну.

10Зберігання даних

При реєстрації, замовленні інформації чи коли Ви зв'язуєтесь із MatchOffice, ми просимо ввести такі персональні дані як ім'я, e-mail та телефонний номер. Ви не зобов'язані надавати ці дані. Проте, у такому випадку MatchOffice не завжди зможе надати Вам запитувані продукти, послуги та інформацію.

11Відвідувачі нашого сайту

Користувачі сайту MatchOffice шукають вільні приміщення для бізнесу, і наша мета забезпечити максимальний збіг між потребами потенційних орендарів та Вашою пропозицією як провайдера. Ми постійно працюємо над збільшенням кількості відвідувачів, щоб знайти для Вас якомога більше потенційних клієнтів.

12Швидкий результат

MatchOffice - один із ключових гравців на глобальному ринку комерційної нерухомості. Ми - незалежний портал, де всі бізнес-центри зібрані в одному місці, що спрощує пошук офісних приміщень для потенційних орендарів. Ми співпрацюємо із найбільшими комерційними центрами у світі.

Поширені запитання перед реєстрацією

Які ваші умови співпраці?
Ми працюємо за принципом Немає результату – немає оплати, це означає, що ви не платите нічого доки клієнт, якого ми вам надали не підпише угоду з вами. Ви можете переглянути умови співпраці детальніше, вибравши бажану модель оплати за наступним посиланням: www.matchoffice.com.ua/signup і натисніть зелену кнопку «Я погоджуюсь з умовами» під формою реєстрації.
Яка ваша комісія?
Наша комісія становить 12.5%. Ми беремо комісію лише за перших 12 місяців вашої співпраці з клієнтом. Більше того, ви можете бути представлені у всіх категоріях (бізнес центр, коворкінг, офіс, конференц-зал, та віртуальний офіс), але платите комісію лише коли наш клієнт укладе угоду з вами.
Що означає “12,5% від базової орендної плати за перший рік без ПДВ та без урахування будь-яких знижок та змін.”? Що у випадку, якщо клієнт орендує робоче місце на щомісячній основі?
Це означає, що ми беремо комісію в розмірі 12.5% лише протягом перших 12 місяців вашої співпраці з клєнтом. Якщо клієнт орендує в вас приміщення помісячно, ми виставлятимемо рахунок раз на три місяці.
Чим ви відрізняєтесь від сайтів PeerSpace, Liquidspace, InstantOffices, AllOfficeCenters, тощо?
Наша бізнес-модель є подібною до інших платформ. Проте, ми націлені як на міжнародний, так і на локальний ринки, через наш глобальний сайт www.matchoffice.com та локальні сайти в 19 країнах, включаючи Данію, Бельгію, Нідерланди, Німеччину, Швецію, Фінляндію, Норвегію, Іспанію, Італію, Францію, Швейцарію, Люксембург, Австрію, Польщу, Великобританію, Сінгапур, Індію, Гонконг, та Україну.
Як діяти у випадку, якщо клієнт зконтактувався з нами напряму? Або якщо ми знаємо клієнта вже довгий час?
Ми ніколи не виставляємо рахунок за клієнта, який не є наданий нами. В такій ситуації ви не сплачуватимете комісії, але ми просимо вас повідомити, що ви вже знаєте клієнта.
Чи маємо ми підписувати з вами контракт?
Достатньо просто прийняти умови співпраці при створенні акаунту на нашому сайті.
Якщо ми зареєструємось, чи можемо ми в подальшому припинити співпрацю?
Звичайно! Для припинення співпраці просто повідомте нас принаймні за 1 день.
Скільки наших працівників може оперувати акаунтом MatchOffice?
Всі ваші локації будуть зареєстровані під одним акаунтом, щоб вам було зручно керувати вашими оголошеннями. Таким чином кожен колега, з яким ви поділитесь даними для входу, зможе керувати акаунтом.
Як мені створити оголошення?
Після реєстрації, натисніть помаранчеву кнопку “Додати новий об’єкт оренди”.
Ми співпрацюємо
  • Лого партнера MatchOffice
  • Лого партнера MatchOffice