Коворкінг робить прорив як невід’ємний елемент комерційної нерухомості

Коворкінг робить прорив як невід’ємний елемент комерційної нерухомості

03
груд.
2018
Steen Uno
Зараз гіганти корпоративної нерухомості масово вступають у сектор гнучкого офісного простору, включаючи глобальний ринок коворкінгу - одне з багатьох важливих відкриттів на нещодавній конференції Coworking Europe 2018 в Амстердамі.
03
груд.
2018
Steen Uno

 

Steen Uno 

 

 

 

Слідуючи всесвітнім гігантам в сфері корпоративної нерухомості, таким як Colliers International, American JLL та British Savill, найобширніша у світі компанія з послуг комерційної нерухомості та інвестицій - CBRE є останньою, хто запустив коворкінг від свого бренду.

Нова компанія з надання гнучких офісів - Hana, що відкривається в 2019 році, готова надавати гнучкі офіси та коворкінг за угодою про управління з орендодавцем.

Впродовж останніх років галузь коворкінгу, здебільшого, істотно впливає на ефективність та використання комерційної нерухомості. Орендодавці робили величезні інвестиції в свої коворкінги.

З інвестиціями гігантів комерційної нерухомості в ринок коворкінгу, вже не дивно спостерігати і працювати з коворкінгами площею до 10,000 метрів квадратних.

 

Ринок, що вирує

На найбільш інтригуючій конференції листопада, Coworking Europe в Амстердамі, інсайдери розповідали про відмінності незалежного та комерційного коворкінгу.

"Сьогодні цей ринок вирує та розвивається по всьому світу. До нього долучаються все більше провайдерів модних коворкінгів," зазначає COO компанії MatchOffice, Мартін Роерхольт.

 А малі провайдери цінують те, що визнані бренди ринку комерційної нерухомості приваблюють нових потенційних клієнтів, заряжаючи всіх цією позитивною тенденцією,"

 

 



З виходом на ринок коворкінгу гігантів комерційної нерухомості, вже не дивно відкривати 
яскраві коворкінги величезних розмірів. 
Photos: 
Фото: Coworking Plus, Оденсе Данія

 

 З розвитком індустрії ковокрінгу та загостренням конкуренції, чимало провайдерів по всьому світу починають виділяти свій бренд. Зосереджуючись на власному сегменті, коворкінги можуть створювати спільноти однодумців, що підтримують одне одного та розвивають спільну економіку.

Під час роботи в спільному середовищі природньо розвиваються спільні можливості, що часто відкриваються абсолютно випадково, для додаткового потоку надходжень та підтримки членів.

 

Нові сегменти ринку

"Націлюючись на конкретні типи користувачів та членів коворкінгу, ви утворите сегмент в тому, що вже є свого роду сегментом ринку.

Спільноти коворкінгів орієнтовані на сферу ІТ існують вже багато років, але зараз розповсюджені коворкінги для компаній, що займаються блокчейном (наприклад Primalbase), криптовалютами, жіночих, медичних, та геймерських організацій.

В майбутньому, коворкінги та подібні спільні середовища однозначно еволюціонують в навіть більш спеціалізовані сегменти відносно своєї цільової аудиторії. Сегментування ринку, як і переростання у окремі сегменти ринку є ознаками того, що сфера нерухомості стає більш зрілою,» додає COO компаніє MatchOffice, Мартін Роерхольт.

 


 



"В майбутньому середовище коворкінгу еволюціонуватиме у все більш спеціалізовані 
сегменти, що і є сегментуванням ринку,» каже COO компанії MatchOffice, Мартін 
Роерхольт (зліва), праворуч – CEO компанії MatchOffice, Джейкоб Дальхофф.

 

Унаслідок такої зрілості, великі корпорації як IBM, Verizon, KPMG, Microsoft, та багато інших переходять на коворкінги, випробовуючи тамтешній дух та переваги.

Компанії з понад 1,000 підлеглих сьгодні становлять 25% річного доходу компанії WeWork. Згідно з WeWork, ця цифра зросла на 250% в 2017 році, і американський провайдер-гігант підраховує, що підтримує постійний ріст у цьому сегменті ринку. 

 

Успіх Coworking Europe

Цьогорічна конференція Coworking Europe – найбільшомий міжнародний захід, присвячений галузі коворкінгу, що проводиться в неймовірному B Amsterdam, що налічував понад 500 учасників, включно з багатьма операторами коворкінгів, що зустрічаються для обміну ідеями та новими рішеннями.

Відбулась дискусія з трибуни на тему "Найкращі способи використання технологій для автоматизації управління простором і увага до гостинності та спільноти" - серед учасників обговорення був CEO компанії MatchOffice, Джейкоб Дальхофф.

Наступного року Coworking Europe відзначатиме десяту річницю успішної та все більш популярної конференції. Місце проведення ще не було оголошено.  ●

 

                       

MatchOffice News December 2018Читати далі:
Coworkinginsights.com: How was Coworking Europe 2018Allwork.space: CBRE Launches New Coworking Brand, Hana
Allwork.space: Corporate Adoption Of Flexible Workspace Is Rising
Propertyfundsworld.com: World’s largest companies shifting focus towards flexible workspace

 

 

 

 

 

 

 

Ми співпрацюємо
  • Лого партнера MatchOffice
  • Лого партнера MatchOffice