Недавнє опитування понад 1600 співробітників однієї з найбільших у світі онлайн-туристичних агенцій, Trip.com, показує, що працівники, які працюють з дому два дні на тиждень, такі ж продуктивні та мають такі ж можливості для підвищення, як і їхні колеги, які працюють повний робочий день в офісі.
Дослідження, яке є наймасштабнішим на сьогодні, було опубліковане американським експертом з роботи на дому Ніколасом Блумом у червні в авторитетному науковому тижневику Nature.
"Результати говорять самі за себе: гібридна робота – це виграшна ситуація для продуктивності співробітників, їхньої ефективності та утримання на роботі," зазначає професор економіки Стенфордської школи гуманітарних наук і наук Ніколас Блум.
"Наше нове дослідження надає вагомі докази того, чому 80% американських компаній сьогодні пропонують своїм співробітникам певну форму віддаленої роботи, і чому інші 20%, які цього не роблять, скоріш за все платять за це ціну."
Великі заощадження
"Нове дослідження вказує на те, що співробітники, які працюють з дому два дні на тиждень, такі ж продуктивні та так само підходять для підвищення, як і їхні колеги, які працюють повний робочий день у фізичних офісах."
"Дослідження також засвідчує, що кількість звільнень у Trip.com зменшилася на цілих 33% серед співробітників, які перейшли з повної роботи в офісі на гібридний графік," додає Ніколас Блум.
Нове дослідження вказує на те, що працівники, які працюють з дому два дні на тиждень, є так само продуктивні, так само підходять для підвищення, як і їхні колеги, які працюють повний робочий день у фізичних офісах." Фото: iStock |
Жінки, неменеджери та працівники які довго добиралися на роботу були найменш схильні звільнятися з роботи, коли їхнє добирання на роботу скоротилося до трьох днів на тиждень. За оцінками Trip.com, зменшення плинності кадрів заощадило компанії мільйони доларів.
Зміна скептицизму
Наприклад, робочі дні з дому не вплинули на оцінки, які отримували співробітники за продуктивність, підвищення та кількість написаного коду програмістами.
Незалежно від поточних показників, співробітники Trip.com, які працювали вдома, отримували такі ж високі оцінки, як і їхні колеги, які працювали повний робочий день у фізичних офісах компанії.
Перед початком експерименту багато керівників вважали, що робота з дому зашкодить продуктивності через відволікання на особисті справи, як-от прання, або через загальну відсутність робочої дисципліни.
Наприкінці дослідження 395 керівників змінили свої початкові негативні уявлення про продуктивність на дуже позитивні погляди — зміни, які відповідають іншим дослідженням, що підкреслюють, як співробітники можуть зберігати продуктивність, працюючи з дому.
Виграш для всіх
Позитивні та конструктивні результати експерименту спонукали Trip.com продовжити випробувальні періоди з гібридною роботою та днями роботи з дому.
Яким би не був погляд, зниження рівня звільнень допоможе компаніям зменшити витрати на рекрутинг, введення в роботу та навчання нових співробітників.
Належне управління двома або трьома днями віддаленої роботи на тиждень допоможе компанії підтримувати рівень наставництва, формування культури та інновацій. |
"Для скептично налаштованих бізнес-лідерів наше дослідження підкреслює, що їхні побоювання, що гібридна робота більше шкодить, ніж приносить користі, значно перебільшені," підсумовує Ніколас Блум.
"Якщо правильно організувати два або три дні роботи з дому на тиждень, компанія може підтримувати рівень наставництва, формування культури та інновацій. З економічної та політичної точки зору гібридна робота створює лише виграш для всіх." ●
Читати далі:
Stanford.edu: Study finds hybrid work benefits companies and employees
Sciencedaily.com: Hybrid work is a 'win-win-win' for companies & workers
Fastcompany.com: New study finds that hybrid work boosts morale—and profits
Nature.com: Working from home improves retention without damaging performance