Чи правильна у Вашої компанії стратегія прийому клієнтів та гостей

Чи правильна у Вашої компанії стратегія прийому клієнтів та гостей

05
бер.
2019
Steen Uno
Рецепція та лоббі є відображенням бренду, душі, бачення, та амбіцій компанії – або мають бути такими. Чи передає вітальна зона Вашого бізнесу правильні стратегічні сигнали Вашим клієнтам та щоденним відвідувачам?
05
бер.
2019
Steen Uno

 
Steen Uno

 

 

 

 

Незважаючи на розмір та розміщення, кожен бізнес має бути зацікавленим у тому, щоб рецепція та вітальна зона – як обличчя компанії – передавала відчуття дружньої гостинності, позитивного настрою, та запрошувала до діалогу.

Метою сучасного офісного дизайну є підкреслити бачення, бренд, та особистість компанії через інтер’єрні рішення робочих місць та навколишнього простору, а також, рецепції та лоббі.

Кожен клієнт та гість, що переступає поріг Вашої компанії, складає перше враження на основі планування, структури, та дизайну лоббі загалом. Гармонійне привітання на впорядкованій рецепції дасть відвідувачу відчути ідентичність Вашої компанії.

Незважаючи на те, чи пріорітетом Вашого бізнесу є інновації, креативність, традиції, елегантність, тощо, важливо в повній мірі передати повідомлення компанії через інтер’єр зони рецепції.

 

ДНК компанії

«Зона рецепції складає перше враження про профіль компанії. Сигнали, які вона посилає можуть вплинути на розуміння клієнтом історії компанії, продуктів, корпоративної соціальної відповідальності, відкритості та манери комунікації.

Як компанія, Ви маєте усі шанси породити інтерес та привернути увагу Ваших клієнтів вітальною зоною,» зазначає дизайнер інтер’єру та архітектор Анна Райнхольт.

 

 



Слоган компанії «Ми створюємо баланс» прикрашає стійку рецепції, яку Анна 
Райнхольт спроектувала для данської консультативної та бухгалтерської 
компанії Beierholm.


Як досвідчений дизайнер інтер’єру, Анна Райнхольт вміло враховує усі потреби клієнта та намагається зрозуміти ДНК компанії. До того, як відкрити свою консультативну фірму минулого року, Анна Райнхольт протягом багатьох років працювала з найбільшим виробником офісних меблів Європи, Kinnarps.

Чи є щось у ДНК компанії, що надихає мене на дизайн, вибір матеріалів, прозорість та моделі руху? Мабуть, слід розповісти тривалу історію компанії, адже вона свідчить про силу, вірність,  та розвиток, чи слід більше зосередитись на відкритому та комунікативному підході молодого бізнесу?

Чи компанія затримує гостей на рецепції (з причин безпеки та конфіденційності), чи навпаки дає можливість гостям проходити до лоббі самостійно? Цей фактор визначає потребу наявності стійки обслуговування,» пояснює Анна Райнхольт. 

 


Домашня атмосфера

Велика кількість передач про облаштування інтер’єру, що стали популярними на телебаченні по усьому світу, підняли інтерес до будівництва, дизайну інтер’єру, та архітектури, що також вплинуло на дизайн робочих місць.

«Впродовж останніх років ми спостерігаємо очевидну тенденцію до пом’якшення зони рецепції домашніми меблями в лаунж-зоні, а також загальний офісний дизайн набув домашньої атмосфери,» каже Анна Райнхольт.

 



«Сигнали, які надходять з зони рецепції можуть вплинути на розуміння
клієнтом історії компанії, продуктів, корпоративної соціальної відповідальності, 
відкритості та манери комунікації, тощо,» пояснює дизайнер Анна Райнхольт.

 

«Цифрова ера та прорив у сфері облаштування робочих місць відповідно до роду діяльності з альтернативним дизайном та виконанням різноманітних функцій впродовж робочого дня полегшили перехід. Той факт, що робота та дозвілля зливаються, також відображається у дизайні рецепції та зон лоббі, які часто посилають сигнал теплоти, спілкування, прозорості та відкритості.» 

Анна Райнхольт підкреслює, що для початку необхідно з’ясувати та визначити, наскільки важливою є архітектура для профілю компанії, та якою мірою дизайн інтер’єру має базуватись на архітектурі.

 

Основні повідомлення

«Як професійний архітектор, я завжди намагаюся врахувати дані локації. Проте, звичайто, є різниця, чи це маленька компанія, що здає своє офісні приміщення разом з іншими компаніями в офісному центрі, чи усталена компанія, що переїздить у новозбудований архітектурно продуманий та стратегічно розташований доміциль.

Крім того, компанія може знаходитись в тій же старовинній фахверковій будівлі з моменту заснування кілька століть тому, що приводить мене до зовсім іншої вихідної точки.

Перш за все, найважливіше пам’ятати, що коли справа стосується дизайну та декорування зони рецепції, цей простір є обличчям компанії. Саме тут у Вас є можливість показати та висвітлити ДНК вашої компанії та сигналізувати про свої стратегічно важливі повідомлення,» підкреслює Анна Райнхольт. ●

                                                                                                                                                                                        

 

Читати більше:
Annereinholdt.design: Architecture & design between holistic and detail
Mmj.com.au: Office layout tricks for an impressive reception area
Officesnapshots.com: Reception/waiting area
Pinterest.dk: Office reception areas

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Ми співпрацюємо
  • Лого партнера MatchOffice
  • Лого партнера MatchOffice