Глобальне вимирання магазинів роздрібної торгівлі в новому столітті затьмарило чимало вулиць, сіл, та міст Західної Європи в той час як інтернет-магазини продовжують розвиватись та збільшувати чисельність.
Сучасні споживачі воліють залишатись вдома та цілодобово здійснювати покупки онлайн в магазинах, що ніколи не закриваються. В 2018 транснаціональний онлайн-ринок в Європі становив обіг у 95 мільярдів євро, що відповідає транснаціональній частці усієї онлайн-торгівлі в Європі (22.8%), з 36 мільярдами євро згенерованих топ 500 транснаціональних інтернет магазинів.
У той же час, кількість вільних місць для торгівлі збільшилась у більшості міських районів Європи. Проте, сучасна тенденція може допомогти оживити багато пустих сумних крамниць.
В цілому світі споживачі все більше надають перевагу шопінгу онлайн та здійснюють покупки в компаній, які також мають свої магазини роздрібної торгівлі.
З віртуальності в реальність
Американці називають справжнім трендом, що набув значної популярності в США, коли великі інтернет-бренди перетворюються на престижні роздрібні магазини в найбільших торгових центрах міста.
Перевагою онлайн-брендів, що орієнтовані на споживача, є те, що покупці можуть випробувати їх продукти в реальності, в той час, як перевагою магазину роздрібної торгівлі є скарбниця зібраних онлайн даних споживачів, за допомогою яких можна впорядкувати свій асортимент.
![]() Онлайн-бренди можуть мати вигоду з вибору користувачів перевірити якість продукту вже при отриманні, а магазини – зі скарбниці зібраних онлайн даних споживачів. |
Інтернет-бренди та їх магазини можуть добре доповнювати одне одного та збільшувати продажі через додаткові канали компанії.
Наприклад, інтернет-магазин, що продає модний одяг, меблі, предмети побуту, тощо, може збільшити прибутки створивши магазин, що надаватиме клієнтам позитивний фідбек, а також можливість зайти та оглянути речі, які зацікавили їх онлайн, наживо.
Розширенню бути
Станом на сьогодні, Amazon оперує понад 600 магазинами роздрібної торгівлі по всьому світу. Зараз, берлінський інтернет-магазин одягу Zalando, що оперує в 17 країнах Європи, має магазини у Франкфурті, Кельні, Лейпцігу, Гамбургу, та Берліні та планує відкривати великі магазини в парижі та Лондоні.
Згідно зі звітом консалтингової компанії JLL, опублікованим минулої осені, кілька великих інтернет-магазинів планують розширятися відкриваючи численні точки збуту за рахунок їх успіху оналйн, протягом наступних п’яти років.
![]() Згідно з минулорічним звітом, багато великих інтернет-магазинів планують розширятись відкриваючи точки збуту протягом наступних п’яти років. |
«Це дуже цікавий час для нерухомості у сфері роздрібної торгівлі, особливо, якщо брати до уваги компанії, що орендують площу. Виглядає так, що багато компаній, що починали як інтернет-магазини, переміщаються в традиційні магазини, коли їх бренд стає розкрученим,» коментує керівник дослідження, Джеймс Кук.
Окрім цього, дослідження JLL показує, що близько 74% продавців, що з інтернет-магазинів переїхали в традиційні точки збуту, є виробниками аксесуарів, а компанії, що спеціалізуються на побутових товарах становлять 11%, що є другим по величині сегментом ринку США.
Важлива роль
Всього кілька років тому, всесвітні брендингові експерти та маркетологи вважали, що інтернет-бренди не потребують точок збуту для збільшення продажів.
Але дві третіх онлайн-покупців все ще покладаються на традиційні магазини і користуються їх послугами до чи після транзакції. Магазин роздрібної торгівлі робить важливий вклад в комунікацію та конверсію – хоча покупка була здійснена онлайн, не виходячи з дому.●
Читати більше:
Across-magazine.com: Clicks-to-Bricks - An Unexpected Retail Trend
Shopify.in: Why Online-Only Brands Are Investing Big in Physical Retail
Wwd.com: New Research Reveals Uptick in Clicks-to-Bricks Retail Segment
Inc.com: Online Brands Are Embracing Clicks-to-Bricks by Opening Physical Stores