Опитування клієнтів 2019: Віддані прихильники коворкінгів та гнучких офісів все ще надають перевагу приватному робочому простору

Опитування клієнтів 2019: Віддані прихильники коворкінгів та гнучких офісів все ще надають перевагу приватному робочому простору

01
груд.
2019
Steen Uno
Приголомшливий ріст ринку гнучких офісів, включно з революцією коворкінгу, завершує ще один рекордний рік. Проте, значна кількість користувачів гнучких офісів все ще надають перевагу приватності традиційного офіса.
01
груд.
2019
Steen Uno


Steen Uno

Завдяки захоплюючому переможному росту концепту коворкінгу, ринок гнучких офісних рішень для корпоративних робочих місць завершує ще один динамічний рекордний рік з глобальним ростом в майже 20%.

Наприкінці 2019, загальна світова частка гнучких офісів - 30,000 (прогнозують, що ця цифра становитиме 50,000 до 2022), сумарна кількість коворкінгів - 19,000 (очікується 26,000 до 2026).

Тим не менш, кілька опитувань та поглиблених досліджень стверджують, що на диво високий відсоток користувачів гнучких офісів воліють працювати в традиційних офісах, або, принаймні, в просторі, що передбачає приватні зони, кабінки, тощо. 

Згідно з новим щорічним MatchOffice Client Survey 2019, популярність гнучких офісів продовжує рости, здобуваючи 63% нових орендарів. Проте, у той же час, 54% респондентів все ще надають перевагу приватності традиційних офісів (50,% в 2017 році).

Індивідуальний простір

"Світові експерти ринку комерційної нерухомості погоджуються, що попит на гнучкі офіси продовжуватиме генерувати значний ріст впродовж наступного десятиріччя. Хвиля коворкінгу однозначно продовжуватиме розкривати значний майбутній потенціал.

Проте, наступні етапи дизайну гнучких офісів демонструватимуть початки впровадження індивідуальних робочих станцій. В майбутньому ми побачимо ще більш персоналізовані простори, орієнтовані на виконання конкретних завдань, з взаємодіючими зонами коворкінгу, поєднаними з приватними робочими місцями, тихими зонами, кабінками тощо," передбачає СЕО компанії MatchOffice, Джейкоб Дальхофф.  

 


 



Більшість респондентів надає все більшу перевагу приватності традиційних 
офісів та кабінок. Графік: Опитування клієнтів MatchOffice 2019

 

Цьогоріч, розроблені з урахуванням індивідуальних потреб робочі зони дуже розвинулись – мабуть, як контр-реакція на популярні протягом останніх десятиліть офіси відкритого типу, що зараз зазнають значної критики через високий рівень шуму та атмосферу, що відволікає.

А нове Опитування клієнтів 2019 підкреслює, що вимога користувачами окремих офісних приміщень є величезною - 54% порівняно з 50,4% в 2017.  

 

Конкурентний ринок

Вже п’ятий рік поспіль, MatchOffice поблікує Опитуванні Клієнтів, проведене серед орендарів європейських гнучких офісів. Цей щорічний звіт базується на аналітичному матеріалі 1,055 офіс-менеджерів, що оцінюють атмосферу в орендованому ними офісі. 

"Конкуренція на ринку є високою, як ніколи, тому власники гнучких офісів все більше фокусують свою увагу на потребах та самопочутті орендарів," каже Джейкоб Дальхофф. 

 


 



53% респондентів Опитуванні Клієнтів MatchOffice вважають конференц-зал 
однією з найважливіших переваг при виборі гнучкого офісу. 
                                                                                                                             Фото: iStock

 

"Щоб досягти успіху на цьому конкурентному та динамічному ринку, орендодавці намагаються презентувати високотехнологічні робочі простори з дизайном, спрямованим на види діяльності працівників, щоб мінімізувати зусилля клієнтів та покращити досвід орендарів.

Сьогодні, великі компанії також починають користуватись гнучкими офісами в довгостроковій перспективі та розглядають робочий простір як сервіс. Корпорації можуть отримати значну вигоду від економії та ефективності, які забезпечує гнучкість."

 

Локація та ціна

Згідно з опитуванням клієнтів MatchOffice 2019, основним критерієм, за яким компанії вибирають офіс залишається локація (84%). 64.8% мотивували своє рішення ціною, в той час як трохи більше 41% цінують привабливий дизайн.

53% респондентів цього річ вважають конференц-зали одним з найважливіших сервісів гнучкого офісу, 59% ставлять в пріоритет прибирання та обслуговування, в той час, як 48% цінують ефективне обслуговування на рецепції. ●

 


MatchOffice Client Survey 2019 


Читати далі:
MatchOffice Industry Survey 2019
MatchOffice Client Survey 2018
MatchOffice Survey Report 2018
MatchOffice Client Survey 2017
MatchOffice Survey Report 2017
MatchOffice Client Survey 2016
MatchOffice Client Survey 2015
Workplaceinsight.net: Many flexible office users would prefer to work in conventional space

 

 

Ми співпрацюємо
  • Лого партнера MatchOffice
  • Лого партнера MatchOffice