Поширені запитання орендодавців

Ви орендар? Дивитися поширені запитання орендарів.

Тут ви знайдете відповіді на такі запитання:

Як створити рекламне оголошення

Як мені розмістити свою нерухомість на MatchOffice?

Спочатку – зареєструйтесь, як орендодавець: Зареєструйте свій офіс. Заповнивши форму реєстрації, ви можете створити оголошення натиснувши “Додати новий об’єкт оренди”, та заповнивши необхідну інформацію, таку, як локація, площа, ціна, зручності, опис, фото, і т.д. Створивши оголошення, ви можете змінити його статус на "активний", після чого оголошення з’явиться на Matchoffice.com.ua. Якщо це ваше перше оголошення, ваш профіль повинен пройти модерацію перед тим, як оголошення буде активовано. Ви отримаєте електронного листа, як тільки ми активуємо ваш профіль.

Скільки коштує реклама на MatchOffice?

Ми пропонуємо кілька моделей оплати. Дивитись ціни тут. Найпопулярнішою є модель за принципом ‘Немає результату – немає оплати’: Ви сплачуєте лише 12.5% від суми орендної плати за перший рік, у випадку якщо Ви укладаєте угоду з клієнтом, якого ми вам надали.

Якщо Ви вже зареєструвались як орендодавець

Що робити, якщо я забув пароль?

На сторінці входу в особистий кабінет, орендодавця, Ви можете скинути пароль натиснувши на посилання "Ви забули пароль?". Все, що Вам потрібно – це ввести свій e-mail, і Ви отримаєте від нас електронного листа, перейшовши за посиланням з якого, Ви зможете змінити пароль.

Як мені активувати оголошення?

Якщо це Ваше перше оголошення на Matchoffice.com.ua, спочатку ми повинні його перевірити. Ваше оголошення буде активовано того ж дня, якщо його було створено в робочі години. Якщо Ви вже створювали рекламні оголошення, Ви можете залогуватись та самостійно активувати оголошення, змінивши статус праворуч на "Активний".

Що робити, якщо я здав приміщення в оренду?

Якщо Ви здали приміщення в оренду клієнту від MatchOffice, будь ласка, перейдіть до оголошення та змініть статус праворуч на "зданий". Тоді заповніть необхідну інформацію. Якщо клієнт не від MatchOffice, змініть статус на "дезактивований" і заповніть необхідну інформацію.

Чому я не можу завантажити фото / план поверху до мого оголошення?

Фото чи плани поверху повинні бути у форматі JPG, JPEG, PNG, GIF, BMP чи TIF. Фото мають мати ширину мінімум 900 пікселів і висоту мінімум 600 пікселів.

Чому я не можу завантажити проспект?

Проспект повинен бути у форматі PDF. Розмір проспекта не повинен перевищувати 25 MB.

Чому ціна оренди має бути вказана як “Ціна / рік / кв.м.” а не “Ціна за місяць"?

Коли ви вводите ціну річної оренди за кв.м., наша система автоматично порахує ціну за місяць, що відображатиметься в оголошенні. Якщо ви знаєте лише ціну за місяць, то можете конвертувати її в річну та поділити на кількість квадратних метрів, щоби отримати ціну за кв.м.

Наприклад: Ціна за місяць 10,000 [валюта] Площа 120 кв.м.

Вартість річної оренди за кв.м. вираховується наступним чином: [Currency] 10,000 x 12 місяців = [Currency] 120,000 / 120 кв.м. = [Currency] 1,000 за кв.м. Тому ви маєте вказати вартість річної оренди за кв.м. як 1,000 [Currency].

Що робити, щоб здати приміщення в оренду швидше?

Важливо, щоб Ваше оголошення мало гарний вигляд. MatchOffice розробив систему оцінювання, що називається Показник якості що може допомогти покращити Ваші оголошення на MatchOffice. Також, Ви можете стати партнером з Matchoffice. Ми не можемо гарантувати, що покращення Показника якості чи преміум партнерство призведе до негайної здачі Ваших приміщень, але це допоможе пришвидшити процес.

Як довго клієнт рахуватиметься наданим компанією MatchOffice?

Зазвичай, клієнт рахується наданим компанією MatchOffice протягом перших 12 місяців, але все залежить від клієнта, об’єкта оренди та орендодавця.

Як мені переглянути клієнтські запити?

Ви отримуєте сповіщення про клієнтські запити на електронну пошту та/чи через SMS. Ви також можете переглянути клієнтські запити у вкладці “Клієнти” у вашому профілі. Зверніть увагу, що ми надсилаємо вам сповіщення як про потенційних клієнтів, які відправили запит безпосередньо зі сторінки вашого оголошення, так і про "додаткових клієнтів" – це потенційні клієнти, критеріям пошуку яких відповідає ваша локація.

Як мені деактивувати свій профіль?

Ви можете деактивувати свої оголошення самостійно, змінивши статус на “деактивований” у своєму профілі. Таким чином, ваші оголошення не відображатимуться на сайті. Проте, якщо ви хочете повністю деактивувати свій профіль, будь ласка, напишіть нам на info@matchoffice.com.


Якщо Ви не знайшли відповіді на своє запитання, Ви можете зв’язатись з нами за номером (+380) 97 608 85 70 або за адресою ел. пошти info@matchoffice.com. Ми готові відповісти на ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 8.30 до 17.00.


Ми співпрацюємо
  • Лого партнера MatchOffice
  • Лого партнера MatchOffice