Життя занадто коротке для нудних офісів - нове молоде покоління світового ринку праці поспішаює і їм не до смаку застарілі офісні столи, приміщення та робочі схеми.
Міленіали чи покоління Y (народжені в 1980-2000) та покоління Z (2000-2010) вимагають соціальних робочих місць, відкритих офісів, креативних космічних конструкцій, спільнихх зон для пошуку натхнення з поділом робочого простору, який можна регулювати - гнучкого, мобільного та вільного середовища для стимулювання їх робочих зусиль.
Орендодавці та компанії все частіше готові і, можливо, також змушені підкорятися наймолодшим представникам робочого населення, а також пристосовувати свої бізнес-центри та середовища до роботи та стилю життя нових працівників.
Станом на сьогодні майже половина американського покоління міленіалів - це фрілансери. Очікується, що до 2025 року покоління Y складе 75 відсотків світової робочої сили.
Прогрес триває
Згідно з річним звітом від MatchOffice, бізнес-центри - від класичних офісів до найпопулярніших сьогоднішніх коворкінгів - зберігають лідерство вже четвертий рік поспіль.
Опитування MatchOffice 2018 року, на підставі статистичних звітів від 979 бізнес-центрів у 45 країнах, відзначає збільшення популярності гнучких офісів, та сучасних коворкінгів, які продовжують досягти рекорду останніх років.
Нове покоління світового ринку праці вимагає все більше, щоб
традиційні офісні приміщення були замінені командними, гнучкими робочими середовищами, відкритим простором з творчим дизайном та гнучкістю, мобільністю, свободою, - для виконання своїх робочих завдань.
Рівень популярності традиційних офісів в Європі все ще досить високий: майже третина опитаних орендодавців повідомляють про зайнятість понад 80 відсотків, інша третина - понад 90 відсотків - остання група демонструє дещо більшу тенденцію з 32,2 відсотка у 2017 році до 33,9 цього року.
Майже третина орендарів традиційних офісів повідомляють про високі орендні ставки та очікують збільшення орендної плати в порівнянні з минулим роком. Більше половини змогли втримати рівень з 2017 року.
В цілому, галузь зберігає високі очікування щодо позитивного майбутнього розвитку традиційних офісів, а також концепції коворкінгу.
Гіганти об’єднуються
«Сьогодні, визнані світові компанії перебувають в процесі переходу на більш гнучкі офісні рішення з тих самих причин, що молоде покоління і підприємці: вони також хочуть соціального та гнучкого робочого простору та гнучкого, мобільного, та вільного офісного середовища, бо вони хочуть привабити нові молоді таланти.
Крім того, вони хотіли б бути близькими та отримати натхнення від малих підприємців, щоб керувати власним бізнесом на нових висотах », - говорить генеральний директор з питань зв'язку в MatchOffice Мартін Рерхольт.
"Сьогодні визнані світові компанії по всьому світу рухаються в напрямку більш гнучких рішень, бо вони хочуть привабити нові молоді таланти"- говорить генеральний директор з питань зв'язку в MatchOffice Мартін Роерхольт.
Ці факти у поєднанні з серйозними змінами на ринку праці - заощадження, нові вимоги до ефективності, гнучкість, нові способи роботи та працевлаштування, все більше спрямоване на фріланс – безумовно перевернули з ніг на голову очікування, бажання, та вимоги молодих людей щодо сучасних офісних приміщень і робочого середовища.
Зрештою, я вважаю, що молоде покоління також високо оцінює технологічні "лайфхаки" у своїх офісних рішеннях - особливо сучасні коворкінги набагато легше інтегрувати, ніж традиційні офісні приміщення в будівлях яким 30-40 років", додає Мартін Роерхольт.
Опитування MatchOffice 2018 року підсумовує, що світові провайдери бізнес-центрів та гнучких офісів зберігають свої оптимістичні погляди щодо потенціалу, зростання та розвитку ринку.
Основні події
«У Данії ми переживаємо суттєве зростання співпраці поточними провайдерами, нові учасники представили свої концепції на ринок протягом останніх 12 місяців, також говорять про кількох інших міжнародних провайдерів, що прямують до Копенгагена. Те, що зараз відбувається в Данії, можна побачити по всій Європі», повідомляє Мартін Роерхольт.
Зрештою, це неминуче виштовхне найменш конкурентноспроможні бізнес-центри з ринку, що набуває вищої якості та більше клієнтів, при збільшенні та покращенні пропозиції.
Важливіше, ніж будь-коли, що провайдери визначають свою стратегію та позицію на ринку. Їм потрібно визначити, як вирізнити себе - інакше вас переверать набагато швидше, ніж могло б статись всього кілька років тому.
Індустрія зазнає значних змін, і ми бачимо, що природна заміна вже відбувається серед провайдерів традиційних офісів. Буде дуже цікаво спостерігати за тим, як поточна ринкова конкуренція гратиме ключову роль в її розвитку; нові концепції та локації для потужних орендарів", - резюмував міжнародний менеджер MatchOffice.
Переклад: Ольга Фоменко
Читайте: MatchOffice Survey Report 2018
Читайте більше:
MatchOffice Survey Report 2017
MatchOffice Industry Survey 2016
Deloitte.com: The Deloitte Millennial Survey 2018
Itproportal.com: Generation Y - is your office ready?